söndag 28 december 2008

Min bästa vän

Min bästa vän Linda. Jag är så glad över att ha hittat en sådan vän som hon. Hon finns där alltid och jag kan säga allt till henne. Vi har varit vänner nu i elva år tror jag och gjort så mycket tillsammans. Vi har träffat nya killar fått barn delat sorg och massor av glädje. Vi har rest och fått dela nya upplevelser tillsammans. Hon är gudmor till min dotter. I bland behöver vi inte säga något utan vi vet vad vi menar ändå. Vi har tagit telefonen samtidigt och ringt varandra eller skickat ett sms samtidigt. Vi utbrister direkt... fy fan vad läskigt. Om jag vann en resa för två så hade det varit henne jag tagit med mig. Micke hade nog inte tyckt att det var kul men detta har vi sagt i alla år. Jag hoppas verkligen att vi får vara vänner livet ut. Mitt liv hade varit väldigt tomt utan henne.




TACK LINDA FÖR ATT DU FINNS


1 kommentar:

  1. Klart vi ska vara vänner livet ut, tack för att du finns!!!!

    SvaraRadera