onsdag 6 april 2011

Städ dag!

I dag har jag städat hela huset. Ska man räkna toa hall kök som rum så har jag städat 12 rum i dag:) Satte i gång vid halv tio och var klar vid 17.00. Det tar lite tid i och med nack jäklen som hela tiden sätter stopp. Jag bytte ut lite tavlor och flyttade runt lite på möblerna. Våren börjar komma och man vill ljusa upp allt lite här inne. Jag såg i dag att det kommer knoppar på syren buskarna nu, så underbart härligt. Trädgården får vänta några dagar till nu i och med att det är storm på väg in. I kväll ringde Niklas och det var kul att höra hans röst han ska stanna några dagar extra nästa gång han kommer.
vet ni en sak!!! PÅ SÖNDAG KOMMER ADRIAN! Han är nog brun och fin nu när han kommer hem från Kanarieöarna. Nu ska loppan i säng och sen kryper jag ner i ett bad. Trevlig kväll alla som läser här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar