söndag 6 januari 2013

Min underbara helg

Först vill jag tacka min vän Linda som lånade ut sitt hem till mig hela helgen. Jag har mått som en prinsessa och gjort precis det jag själv villat göra. Jag har sovit länge legat i badet tre gånger och slappat i soffan många timmar. Jag har åkt runt och träffat vänner och druckit liter vis kaffe. I lördags kväll träffade jag min gamla chef vi åkte runt och bara snackade om våra 2,5 år tillsammans. Vi har varit dödens ovänner massor av gånger men alltid älskat varandra. En helt underbar människa som finns där vad det än är. Ramona och jag har suttit många timmar och bara snackat om livet. Helgen behövdes verkligen för mig då jag var helt under isen i fredags. Nu är jag hemma med nya krafter och smilar igen tack vare alla fina människor som jag har runt mig. Jag vet verkligen vilka som är vänner på riktigt och dom har öppnat upp sina hem för mig av bokat sina planer för att bara umgås med mig. Tack alla fina för en fantastisk helg med mycket vila och goa skratt.
Nu är jag hemma i mitt älskade Villa Ekdala som Micke städat pysslat tagit bort jul sakerna och haft barnen. Tack för att jag kunde åka från allt när jag verkligen behövde det.

Puss och kram till er alla..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar