lördag 2 februari 2013

En tonåring i huset:)

Nu har min älskade Adrian blivit tonåring! Två kalas blev det med mycket besök:) Han fick olika present kort som han kan ha en heldag på stan med. Tack alla som kom för att gratta honom. Jag har tappat det här med bloggandet igen för jag vet aldrig vad jag ska skriva. Dagarna ser ju nästan likadana ut tyvärr. Jag är så sjukt trött på att gå hemma nu och vill att utbildningen ska starta!! Jag har sökt en del jobb men det är svårt med min skada att veta vad jag klarar. Jag klarar ju inte sitta länge, inte stå, inte sitta vid en dator en längre tid och inte lyfta.. Hum det är en svår nöt att knäcka! I dag kommer Linda upp och Elvira ska leka med en kompis. Vi tänkte att vi ska köra in till minimello som är i stan med flickorna. Adrian ska gå och köpa ett skal till sin iPhone och kika runt lite. Mys dag med andra ord! I kväll blir det till att titta på melodifestivalen som är här i Karlskrona men vi tittar från tv soffan. Lite sugen på att dra in till det gigantiska tältet på torget i kväll men men det få va..
Nu mina vänner blir det dusch och sen en dag med mina hjärtan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar