torsdag 12 februari 2009

Mycket på en gång....

Nu har det varit mycket... Jag har inte haft tid att skriva i min blogg på många dagar. Vår lilla prinsessa har skadat sig. Micke tömde akvariet och stoppade fiskarna och värme dopparen under akvariet. Telefonen ringde och han svarade. Då hörde han Elvira skrika och sprang då till henne. Hon hade fått upp värmaren som bränt henne på magen. Då släppte hon den och den blev liggande på benet. Hon satt i gå stolen och kom ingenstans. Den brände rejält in i hennes ben. Alt detta gick på några sekunder. Micke ringde mig på jobbet och var då på väg till läkaren. Vi ska nu komma med henne varje dag denna veckan . Helgen ska vi till tullens vårdcentral som e öppen. Lilla Elvira har bandage nästan över hela kroppen. Stackarn de måste göra ont...
Adrian har fyllt 9 år!!! Hipp hipp hurra.


Det blev grillad korv med bröd, glass med choklad sås och fiske damm.
Det var en konstig fiske damm för det kom allt möjligt upp ur den, kalsonger, skor, strumpor, skruv mejsel och annat tokig. Men till slut kom det även godis påsar. Vi hoppade säck på gräs mattan och Niklas vann allt!!! Han kastade sig vid mål som värsta mål vakten. Skit duktig.












Linda har oxå varit uppe.....
Hon kom upp tillsammans med Stoffe och Adelina. Dom tog in på bed and breakfast och stannade hela helgen. På fredagen spelade vi geni. Killarna mot tjejerna... pinsamt, killarna vann. Jag hade varit sjuk hela veckan så dom fick gå ut utan mig på kvällen. På lördagen åkte vi hem till Peter på för fest. Vi tittade på melodifestivalen vilket som var skit!!!
Sen åkte vi in till stan. Vi var en runda på puben men jag tog en taxi hem efter några timmar i och med att min kväll blev förstörd av någon annan. Jag var hemma två och då drog jag upp stackars Micke som fick sitta och lyssna på mig. Då blev han upprörd och kunde inte somna om. Jag somnade som en stock med några cider innanför västen:)
Ha en bra kväll alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar