måndag 2 februari 2009

Vilken helg!!! Fredag... Adrians födelsedag. Det blev frukost på sängen och en morgon trudilutt. Han fick öppna alla sina paket i och med att han skulle åka till sin pappa efter skolan. Jag jobbade hela dagen och när jag kom hem körde jag Adrian till tåget och Micke tog Elvira till farmor. Äntligen barn lediga:) Efter det åkte vi en tur med nya fiske båten som nu Micke köpt, ha ha. Jag känner mig som värsta glidaren i en fiskebåt. Detta är Mickes stora intresse så jag är glad för hans skull. På kvällen dog vi kl 22.00. Så är det man pallar ingenting.
Lördag: Upp i 190!!! kl åtta. I duschen för att sen springa till Rosenfelt för att möta upp Adrian och hans pappa och farfar. Dom skulle på öppet hus. Första gången Mattias är med på något sådant. Om du läser detta Mattias så ska du veta att detta betydde så otroligt mycket för lilleman. Hoppas du gör om det. Tack även till farfar Lennart.
Kl halv nio skulle vi varit hos Therese och Hasse men vi hann inte förrän kl 10 något. Dom flyttade till sitt skit fina hus i Nättraby. Micke bar möbler och jag fick inreda barnens rum vilket jag ÄLSKAR!! TIHI.
Vi var hemma igen vid fyra och då dog vi igen. Vaknade upp vid sex och började då supa till det. Min bror Kenth och Mickes kompis Anders var här. Senare på kvällen gick vi ut och sen vet jag inte mer...... da... skojar. Pallade inte ens att bli full:) Det blev hem och dö igen... Söndagen kom Adrian och Elvira hem och allt blev som vanligt igen. Vilken helg!!!
I dag måndag har jag jobbat till tre och efter det åkte jag hem till Therese. Vi körde till ett ställe som hette Lörby kladd (vilket namn). Där hämtade vi en säng till Emil. Det blev en likadan som Adrians förra veckan. Skitbra sängar. Jag kan lova att det blåste på den där kladden!!! FY.
På hem vägen var vi inne i Ronneby för att handa snus och glödlampor. Där bröt jag mitt i kassan!! Framför mig stod gubben i solstollarna!! Ni vet han med hatten och dom svarta glasögonen och rocken... Det var så likt han, jag skrattade så jag tjöt. Efter det berättade jag för Micke i telefonen jag kunde knappt prata då heller. Då sa Micke, men Nina han bor ju i Ronneby Per Dunsö. Då bröt jag igen... det var han och han såg likadan ut i verkligheten... ha ha va kul det va. Nu ska jag sova och vänta på en ny spännande dag medans Therese antagligen fortfarande kliar sig i huvudet om hur hon ska få i hop sängen:) Tihi gumman, kommer och hjälper dig så fort jag kan. KRAM alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar