onsdag 15 juni 2011

Grill kväll med 4 a

I går hade Niklas klass grill och övernattning nere på sjuhalla badplats. Micke var sov förälder och stannade kvar över natten med barnen och några andra föräldrar. Hela familjen var där nere till 21 på kvällen och grillad och badade. Efter det tackade vi för oss och med en viss avundsjuka från Micke åkte jag hem. Natten har varit kall och blåsig. När jag nu hämtade hem Micke och Niklas stod lärare och föräldrar som sönder frusna vrak:)
Spökhistorier
Lägerelden
Tälten
Niklas har en underbar lärare som hittar på massor med barnen. Hon är hård men rättvis och ger en massa kärlek
I kväll vet jag två som somnar som stockar. Sista rösten hördes 4 i natt och första på morgonen halv sex:) Så många timmars sömn har det inte blivit för dom på Sjuhalla strand i natt.
Men... jag sov gott hemma i min säng ha ha.
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar