tisdag 19 juli 2011

H-A-S-S-L-Ö-F-E-S-T-I-V-A-L-E-N 2-0-1-1

 Lite sliten efter semestern kom jag ut till Hasslö. Linda och jag skulle ha en hel helg tillsammans utan barn och gubbe:) Vår bostad blev givetvis Hasslös bästa hotell Kingston:)
Fredagen korkade vi upp men var lugna och fina. Satt på båten och pratade och solade och njöt av livet. Det var förfest på festival området så vi cyklade dit en runda på kvällen. Men vi hade det så bra på båten så vi var inte i väg länge. Jag träffade mitt kusin barn som jag inte sett på MÅNGA år och det var skit kul att se att det blivit en stor man av honom också och en väldigt trevlig sådan.
På lördagen var vårt mål att se september först och främst men även dom andra banden. Men båten, solen, captain Morgan och lugnet fick oss till att missa allt utom SEPTEMBER!



Nja gammal börjar man bli det syns med festa kan jag än:)

Så här ser vi ut 2011 vi har sådana här kort 12 år bak i tiden.

Pilskan redo för fest!!

Efter vi klippt TVÅ FLASKOR Captain Morgan såg det ut så här.
Totte mannen och jag:)


UNDERBART


Mickes lillebror kan också! Vi dansade loss på borden ha ha



Avslutning på festivalen och oförskämt pigga blev det bad.
Och jag kunde till och med stå rakt upp och ner:)

TACK LINDA FÖR EN TREVLIG HELG!!!



1 kommentar:

  1. Det va verkligen en underbar helg och jag hoppas vi kan göra om det snart. På båten hade vi inga måsten så vi kunde verkligen slappna av och njuta. Sen att vi drack en massa och hade super roligt är inte fel det heller :) puss & kram Linda

    SvaraRadera