tisdag 1 november 2011

1 november

Hej alla läsare!

Först vill jag gratta Kim och Mia till att ha blivit föräldrar till en liten pojke! Grattis till ert efterlängtade barn! Sen väntar jag ju på att nästa barn ska komma till världen min älskade vän Jenny ska föda när som:) Just nu har jag fått en väldigt hög barn dos och skriker efter ensamheten utan barn en liten stund någon gång. Micke som skulle vara borta tre dagar har nu snart varit borta i tre veckor. Just nu vill jag verkligen ha hem honom!!! Jag har alla tre barnen hemma och det är höst lov. Det är mörkt ute och kvällarna smyger på snabbare. Jag längtar redan efter våren och sommaren för denna års tiden är absolut inget för mig och min värk. Nej fy bubban vad kylan kan ställa till det! I kväll har pojkarna varit och titta på  Ulrik Munther på konserthuset. När det varat tio minuter fick jag ett sms där det stod: Tack snälla mamma jag älskar dig!
Det värmde i mamma hjärtat. Men är det klokt, 180:- per person för 40 minuter!!

Innan jag slutar skriva för i kväll vill jag bara säga att jag saknar mina tjejer Jenny A, Ramona,
Linda P och Linda Lj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar