tisdag 16 april 2013

God kväll

Det är inte mycket tid jag lägger här just nu men i bland så kommer det något litet inlägg:) I dag har jag jobbat förmiddagspass och när jag kom hem var det dax att fira Niklas som blir 13 år på Fredag. Tiden går VÄLDIGT fort! Lena och Magnus var här på lite tårta och kaffe. Jag passade på att bolla idéer med Magnus som är säljchef på BLT. Det är väldigt bra med många människor runt sig just nu som kan komma med lite andra tankaroch idéer än man själv kommit på. Therese min syster dotter är också en sådan person som är väldigt bra att ha just nu. Ja självklart annars med haha. I kväll har jag gjort färdigt min besökspärm och kollat över mina avtal med kund. Migränen har besökt mitt huvud nu några timmar så det är snart dax att slå igen locket och gå upp en våning. Micke har varit i väg och köpt en V70 så nu är han glad. Ingen ny men nyare än 855:an iallafall.

EN MYCKET GLAD OCH NÖJD NINA SÄGER GODNATT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar