torsdag 16 januari 2014

Jobb jobb jobb och mer jobb!

Allt är precis som det ska, mycket jobb!! Men i går kom tröttheten i kapp puh ville bara vara i min säng! Jag kände hur otrevlig jag var mot min familj och det är ju inte deras fel att jag jobbar mycket. Tog beslutet att stänga in mig i sovrummet. Tänkte att jag kunde ligga där och läsa och sura för mig själv. Jag somnade innan jag hann ta boken redan klockan nio.

I dag är jag mycket piggare men förkyld. Lina får gå in och hålla Våra små hjärtan rullande för jag tänker faktiskt bara vara här. Ska bli skönt att vara hemma när barnen kommer hem i dag.
Det är ju så att när jag är hemma så finns det ju så mycket annat i företaget att göra och i dag blir dock en sådan dag fastän att jag kallar mig ledig. Funderar på att ta en dag i veckan där jag arbetar hemma för att vara i fas med allt. I dag blir det arbete marknadsföring.
Ni har väl inte missat att alla mina nya och gamla kunder får 20% rabatt på Tessans Foto!! Perfekt, boka in er nu:) Ha nu en toppen dag alla vänner!!


                                                        Kram Nina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar