måndag 13 januari 2014

Tillbaks i dag igen;)

Nu har jag fått upp blogg ångan igen! I dag har varit en sån där underbar dag när det händer något hela tiden och jag älskar det! Började dagen med ett städ hos en underbar familj och efter det var jag hemma en runda och åt lunch och umgicks med barnen. Adrian och Elvira har varit hemma i dag för dom kände sig inte pigga alls i morse. Efter det körde jag ut på ett barnpassnings uppdrag där jag kraschade min nagel så när jag slutade kl 18.00 blev det raka vägen till JaniNail´s och bästa Janina.

Micke och Niklas har haft lite egen tid på Oden i kväll och jag hann träffa grabben fem minuter ungefär. Efter Oden åkte han hem till sin mamma igen. Niklas kommer hem om en vecka och då får vi hitta på något mysigt tillsammans. Han är sju meter lång nu känns det som får iallafall nackspärr av att kolla upp på honom:)

Nu ska jag hoppa upp i duschen och sen i pyjamasen. Det lär bli tv tittande under värmefilten i kväll.
Sov så gott vänner!

                                                  Kram Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar