tisdag 4 februari 2014

Nu var det klart!

Ännu en gång ska vi bli Hasslö bor! Denna gången känns det helt underbart skönt för hela familjen.
Det värsta blir packningen här och alla saker man har. Vi kommer till att sälja av mycket så håll ögonen öppna fram över. Vi har stora planer med företag och allt runt oss, just nu händer det grymt mycket.

Adrian har hunnit fylla 14 år och vi vill tacka alla er som kom för att fira honom på hans dag. Han är super nöjd med alla fina presenter han fick. Nu har han sin speldator och skärm som han önskade sig. Han fick även pengar och en dö häftig kamera av Dick och Lenita.

I dag när jag var på väg in på ett städ halkade jag och slog mig något så förbannat. Hela höger sidan hamnade i gatan så det gör ont från tårna och upp. Helt värdelöst inte det man behövde nu liksom. Vi har fått in en ny kund till Våra små hjärtan och jag blir lika glad varje gång för alla som vill anställa lilla oss:) Det känns helt fantastiskt bra att det rulla på.

Nu tänker jag inte skriva mer utan jag visar i stället några bilder på huset. VI LÄNGTAR!!!





Kram Nina

2 kommentarer:

  1. Åh vad fint! Känns surt att jag inte kunde komma på Addes födelsedag, men kuvertet till honom ligger kvar här hemma:) kram

    SvaraRadera
  2. Vilket fint hus förresten!!!!

    SvaraRadera