fredag 14 mars 2014

Våra små hjärtan

3 ord med hur stor betydelse som helst. Många skratt, många minnen och många vaken nätter. Mycket hjärnaktivitet och väldigt stor planering. Vilket år det varit och vad många kunder som valde oss. Det har varit helt fantastiskt. Nu är våra kunder i Våra hjärtan familjen informerade så nu lägger jag ut det även för er.
Från och med den 1 April lägger vi ner verksamheten. Det är många tårar som kommer men det är rätt beslut. Jag kan inte längre lova att jag kan jobba dom timmar som är planerade. Mannen går till sjöss igen och blir borta längre perioder. Mina lungor är inte med mig längre och och jag måste ta hälsan i första hand.
Jag kommer att sakna dessa fina familjer som öppnat sina hem för oss och gett oss ansvaret att ta hand om deras barn. Helt fantastiska ni alla varit! Tack även till mina anhöriga och till mina vänner som stöttat mig hela vägen. Nu är det mina barn i fokus och dom har fortfarande en mamma som jobbar men bara på ett ställe:)
Kram till er alla!!

                                                  Nina Hallén

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar