onsdag 26 mars 2014

Fru Irefjäll

Den 21/3-2014 gifte vi oss i rådhuset i Karlskrona. Det var en helt underbar dag med mycket glädje och lyckotårar. Våra vittnen var Linda Pihl och Martin Wikström som är våra närmsta vänner sedan många herrans år. Våra barn, min svärfar, Tilda och Therese Boman var också med. Therese driver Tessans foto och gjorde hela bröllops fotograferingen helt fantastisk.















Efter Vigseln hade vi bokat eget rum och mat på Castello. Den restaurangen har vi använt vid två olika tillfällen och jag måste säga att dom är helt otroliga på service. 



Här kommer lite bilder på våra gäster och barn.















Och lite detaljer..








När vigsel och middag var klar åkte jag och Micke på kärleks semester på Brunnby gård.








Vi gjorde även en tripp till Helsingör och vår helg blev precis så där som vi tänkt oss.

ETT STORT TACK TILL ALLA SOM VAR MED OSS DENNA DAG!!!

Herr och Fru Irefjäll



2 kommentarer:

  1. Tack själva för att jag fick va med och uppleva denna dagen tillsammans med er... Och verkligen jätte fina kort Therese!!

    SvaraRadera
  2. Så glad att ni blev så nöjda med fotona!! Så glad att jag fick vara med! Tack för fin ceremoni och god mat! Brunnby gård ser riktigt fint ut:) Kram!

    SvaraRadera