onsdag 28 januari 2009




Dags för bloggning igen...

´
Tvi va dagarna går snabbt. Jag hinner inte med. Om två dagar blir Adrian 9 år, och var tog dom åren vägen?? Han har redan fått lite presenter, ett xbox och en tromsö loftsäng. Det blev så otroligt stor skillnad på hans rum nu. Helt plötsligt så fanns det massa plats där. Han kommer bara få kläder och någon leksak till och sen får det vara bra.

Måste berätta att båten Micke skulle köpa, den som sjöräddningen fick hämta honom med. Den höll på att sjunka i går. Hamn kaptenen ringde och sa att vi måste komma och dra upp den. Men vi hade inte köpt den och informerat ägaren om att det inte blir något köp. Men i och med att Micke lagt den i sjön så var det vårt ansvar. Min bror Kenth och Micke åkte ut och drog upp det på land utan trailer:) så nu e den uppe, tada!!! Inte vårt ansvar längre. Tur han inte hann köpa den. I morgon åker han igen för at köpa en annan så fortsättning följer....

Mitt i vinter vädret så vill jag visa er den underbaraste platsen på jorden.
Det får mig att längta efter sommaren då barnen kan bada, fiska och bara vara.
Denna platsen tillhör min mammas gubbe Ingvar. Det är min gamla lekstuga som står där. I den finns det nu en karmin där mamma kunde värma sig efter vinter badet. Jag för min del skulle aldrig utsätta min kropp för något sånt.









Visst e det fint. Kan fortfarande se mamma framför mig sitta där. Detta var hennes lilla paradis.
Som hon brukade säga... YYY så gott däka lila....

SAKNAR ER MAMMA OCH PAPPA!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar