söndag 26 april 2009

Mys kväll

I går lämnade vi lilla Elvira hos farmor och Magnus. Vi har inte varit barn lediga sedan vi tömde pappas hus så det var ett tag sedan. Vi lämnade henne kl tre och sen gick vi och la oss en stund. Vi sov ända till kl halv sju!! Tror nog att vi var lite trötta. När vi vaknade så duschade vi och fixade till oss. När vi var klara tog vi oss ett glas vin på altanen, hur mysigt som hellst. Efter det gick vi längs borgmästare kajen bort till Hamnkrogen och tog en bit mat. Jag åt planka och Micke åt fläskfile med klyft potatis och bearneas sås. Det var gott men inget ställe vi går till igen.. Efter det gick vi upp på stan för att ta en öl men vi var fortfarande så trötta så vi bestämde oss för att gå hem. Vi stannade till på cityhallen och köpte godis:) Jag tror inte jag tog fem bitar av det. Vi hade hyrt film en riktig rysare som var verklighets baserad. Den hette The strangers. Jag som e skit rädd för allt låg upp krupen hos Micke med en kudde för ögonen. Han älskar att skrämma mig så rätt var det är så hoppar han till och jag sitter i taket. Fan vad jag blir arg på honom:) Nu kommer snart lilla Viran hem och då ska vi gå till Saltö och fiska med Mia och hennes son. Mys mys. Ha en bra dag alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar