onsdag 29 april 2009

Mammas födelsedag

29:onde april och mammas födelsedag. Jag, min bror Kenth och Adrian körde upp till mammas grav i Vissefjärda. Vi satte lite fina blommor och Adrian tvättade stenen. Det är hemskt vad tiden går. Det är så otroligt vackert på den kyrkogården där uppe. Allt är så i ordning och det är så fint med vattnet runt om. Det var faktiskt lite lättare att komma upp där i dag. Jag klarade hålla tårarna borta hela tiden. När vi kom hem så drack vi kaffe och jag kollade igenom kläder till Elvira. Vi har alltså fått tre bamse påsar kläder av svärmors väninna. Jag tror jag tackade henne hundra gånger. Det var så snällt av henne!!! Tack Eva!!!
Nu ska vi gå och lägga oss, ny jobb dag i morgon. Jag sålde skit bra i dag nästan 500 kr extra i provision Det är alltid kul... Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar