söndag 24 januari 2010

Ännu en vecka har gått


Då var det slut på denna helgen också. Linda Pihl är uppe och vi har strosat på stan och bara tagit det lugnt. I går lördag var vi på O´learys och drack lite cider och öl det var dö skoj. Linda och jag brukar ju säga att vi vet vad den andra tänker men ha ha vad fel det kan bli.. Det stod en kille framför oss som jag kände igen. Det är nog en Åstrand sa jag till Linda. Nej svarade hon varför tycker du det? - Jo han ser ut som en sådan tyckte jag. Det tycker inte jag jag sa Linda. I mitt huvud funderade jag, vad vet hon om det hon känner ju inte dom. Kanske det finns någon serie figur eller något då som heter åstrand? Linda fortsatte, men varför tycker du han är lik en sådan? I hennes tankar tänkte hon, ser inte alla dom likadana ut. LINDA TRODDE JAG SA EN ÅSNA!! Fatta vad kul detta blev.. Nu sitter vi och hoppar av skratt:) I dag har Micke och Niklas lite egen tid och i kväll åker Micke på sjön. Han har börgat fiska med grabbarna Hansson. Adrian kommer hem från Mattias med tåget i kväll. Och lilla Virus har fått virus igen, feber och dunder förkyld. Tjingeling.. DEN 6:E SMÄLLER DET!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar