onsdag 13 januari 2010

Nu är vi på plats..

Oj oj vad vi packat och burit kartonger och möbler. Till vår hjälp var mina underbara kollegor Arlinda och Jacky. Min syster dotter Therese och hennes lilla bil:) TACK ALLA!!!!
Kartonger och sop påsar i massor blev det och noga var det med vilken våning allt skulle på.

Elvira tröttnade fort och tog sig ett bad i disk hon:) Nu kommer lite bilder på lägenheten på Lindas beställning. Här har ni då köket..


Trappan upp på ovan våningen. Stora rummet i två vinklar finns en tredje ha ha

En del av Adrians rum och en del av Niklas.. Nu har jag inte tid som vanligt men ni fick lite uppdatering. Och en sak till: RÖKFRI 13 DAGAR I DAG!!!




















































3 kommentarer:

  1. HAha, ja tack för uppdateringen och bilderna nu vet jag ju lite hur det ser ut iaf. Hoppas vi hittar en helg snart som jag kan komma upp och kolla in nya lyan. Sakanr er puss/ Linda

    SvaraRadera
  2. Så fint det verkar då, skönt att ni nu är på plats :)
    Jag har som du säkert märkt varit "borta" igen och vet att du nog ville fortsätta läsa min blogg va :) Iaf har jag nu en säker sådan så jag ska ta och ge dej den, mejlar dig :)

    Hoppas det är bra med er alla annars då.
    Kramar!

    SvaraRadera