lördag 16 januari 2010

Helg så underbart!!

Konstigt att man längtar lika mycket varje gång efter helgen. Jag trivs med mitt jobb men helgen är förbannat skön! Denna helgen har vi alla barnen hemma så då är det liv och rörelse hela tiden. Någon pulka backe blev det inte för familjen för jag är lite dålig i min mage. Tror faktiskt att jag inte tåler pizza längre. Vi åt pizza typ för två månader sedan och då blev jag lika dan. Fast det är ju ingen favorit rätt ändå så det spelar ju ingen roll. I går fredag var familjen H Hansson här. Trevligt, vi spelade yatzy och Trivial pursuit och groggade lite:) Gott och väldigt lugnt.
Micke och Hans-Erik har som vanligt miljoner saker att prata om.. kommer du i håg det och kommer du i håg det.. Ha ha. Dom e för goa och Hans-Erik e så jävla duktig på att reta upp Micke.
Barnen roade sig på egen hand med allt möjligt. Dom fick pizza, chips och läsk så då är det ju okey. Tror att dom la sig kvart över tolv eller något. Inte lilla Virus förstås hon la sig tidigare.
I kväll blir det godis IGEN fusk helg!! Micke och jag ska spela spel med pojkarna men det verkar livs farligt. Man får elektriska stötar i det!! Och jag som är så jävla rädd för el! Sen tänkte vi ta deras lego backar och starta ett gemensamt lego bygge i stora rummet:) Men som det alltid brukar sluta, någon blir förbannad och sen är kvällen förstörd. Det är lilla Adrian som är en dålig förlorare och som anser att alla gör fel och fuskar. Rökningen.. förlorare e jag men det blir nya tag igen:) HA EN TREVLIG HELG ALLA!!!

3 kommentarer:

  1. fan va snygg han är Hansson.Hälsningar Birgitta.

    SvaraRadera
  2. Ja riktigt läckerbit är H-E Hansson =)

    SvaraRadera
  3. han e min...bara min=)

    SvaraRadera