måndag 5 april 2010

Nu är våren på väg ♥

Äntligen kan man se att våren kommer. Denna vinter har varit hemsk med all snö. Micke och jag har varit på mini semester i Kalmar. Vi bodde två nätter på Kalmarsunds hotell. Där fanns en relax avdelning och det var precis vad vi behövde! Vi badade i bubbelpoolen och bara njöt av ensamheten. Jag har ju varit dålig en vecka nu med förkylning och astma så helgen blev väl inte riktigt vad vi tänkt oss men utvilade blev vi i alla fall. Jag har hittat min nya favorit affär i Kalmar, New yorker! Den ligger nere på baronen och där kunde jag bott! Skit snygga kläder till riktigt bra priser och det gillar jag! Vi gjorde även några besök på ikea ♥ Me like..
Vi har ätit gott hela helgen Kinesiskt, thailändskt och grekiskt! Nu är vi hemma igen och min feber är borta men halsen ömmar än och jag låter som en hes tupp. Vi har även fått besök, Linda är uppe några dagar och det är alltid lika trevligt när hon kommer. Det är inte kul att ha sin bästa vän så långt borta. Hoppas alla haft en trevlig påsk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar