onsdag 31 mars 2010

Nu kan jag snart andas riktigt igen..

Vilka dagar det blev! Jag har inte bloggat och knappt varit på facebook inte pratat med vänner. Det började med en förkylning, ont i halsen, hosta, feber och frossa. När jag blir riktigt förkyld så blir min astma värre. Då behöver jag akut hjälp på sjukhuset. Detta brukar hända max 1 gång per år men nu blev det två gånger på två dagar. Jag är inte piggilin än men kanske på god väg:) Jag och Micke har bokat hotell från torsdag till lördag nu över påsk helgen helt SJÄLVA. Vi ska fira lite och bara äta gott, sova, strosa och pussas;) Hoppas nu bara att det går och att jag förbättras under det kommande dygnet annars får vi bli hemma. Orkar inte sitta här mer nu men ville i alla fall lägga in några rader.

HÄR E MITT LIV NU!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar