söndag 18 april 2010

Uppdatering

Hej alla glada vänner och alla andra jag känner! Som vanligt har veckan varit full med saker. Jag har börjat jobba heltid och är aldrig hemma förrän kvart i sex, puh! Niklas fyller 10 år i morgon så det har varit kalas på lasergame med kompisarna. Kalas hemma för släkten och massa paket:) I morse var det strålande solsken så jag packade ner frukosten i en korg och så begav vi oss ner till parken. Vi åt och sen lekte vi i lek parken. När vi kom hem så skulle tårtan fixas för gästerna skulle komma kl två. Vi kalsade och sen åt vi middag i lugn och ro. Efter det gick vi ner till stumholmen för att titta på EMD och postkods miljonären. Många miljoner delades ut och tårarna rullade lite på mig när jag såg alla lyckliga. Så nästa helg får ni titta för Adrian och Niklas filmades många gånger. Nu i kväll sitter jag här i lugn och ro, alla barnen sover och Micke har åkt på sjön igen. I morgon ska vi sjunga för Niklas och han ska få tårta på sängen för sen åker han till sin mamma. Sov gott alla♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar