söndag 2 maj 2010

Hej allihopa:)

Sitter här nu helt slut. I onsdags natt fick Elvira maginfluensa hon kräkte hela natten. Klockan två på natten satt hon och jag och Adrian och kollade på tv, puh vad jobbigt! Linda hade slutat jobba så jag fick lite sällskap av henne i telefonen. Sen på torsdagen fick Adrian ont i magen men han kräkte bara lite tre gånger och sen var det borta. Hela fredagen var lugn jag hade lite ont i magen men det kom inget. Lördagen åkte vi på folkrace med Linda och Tilda som hade kommit upp på besök. Vi trodde då att mag sjukan var borta. Linda tog Adrian med sig när hon åkte hem för att släppa honom hos sin pappa. Han fick vara hemma en extra dag för att inte smitta resten av familjen där i och med att dom åker till Spanien på onsdag. Men lillebror Melvin hade också varit magsjuk så hoppas nu dom klarar sig!!! När Linda hade kört kände jag mig konstig och gick och la mig och sov tre timmar. Sen drog det i gång!!!! Har bott på toa nu i ett dygn.. Fan va hemskt detta är. I dag blir det till att ta det lugnt och försöka få i mig någon näring för hela kroppen skakar. Jag är inte så duktig på att blogga just nu men datorn har varit på service och jag har haft huvudet fullt av annat. Vi får nycklarna till huset nu i veckan lite tidigare än beräknat. Så skönt att få komma ut på landet nu med barnen. Längtar tills jag får fixa alla barnens rum. I morgon åker Micke på sjön igen och lilla Niklas kommer hem. Jag har köpt hem tacos som vi ska mysa på någon kväll i veckan nu när det bara är han och jag och Elvira hemma. Lite egen tid med honom oxå blir en bra bonus. Det behöver han och jag nu. Nu e klockan kvart i åtta och jag ska se om lillan vaknat. Micke var ute i går så det stinker satan i stora rummet där han sover. Ska nog väcka honom med tandborsten:) Tjingeling alla..

Ps: GRÄSKLIPPARE KÖPES!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar