måndag 3 maj 2010

Måndag igen och ny vecka!

Var tusan tog det fina vädret vägen??? Det e ju skit kallt ute! I dag har jag jobbat som vanligt men jag var inte riktigt 100 men jag tog mig igenom dagen ändå. När jag kom hem så var det bara in och ut och sen i väg till Hasslö för att lämna gubben. Ny fiske vecka för grabbarna. Micke och jag har inget liv längre vi möts i dörren typ, lite trist men vi får njuta mer när vi väl träffas. Niklas har kommit hem i dag och han har fått alla sina nya kläder. Niklas är inte en kille som bryr sig om sådant men i kväll fick jag verkligen se lyckan i hans ögon. Han sa med tårarna i ögonen, Nina jag har aldrig varit så här fin i hela mitt liv och sen gav han mig en bamse kram. Han har fått 5 par byxor, 4 luv tröjor, 5 vanliga tröjor, 4 kortärmade, 1 kofta, 1 väst, 4 skärp, 4 skjortor, tränings kläder m.m. Nu vill han att vi slänger alla andra kläder och ALDRIG mer behöver gå i slitna kläder. Han vill också att jag hjälper honom med håret. Att se denna pojk så lycklig och skinande glad över en sådan här sak värmde upp hela mitt hjärta. Han ville till och med få sova med alla kläderna. Så nu blir det inte mer slitna jogging byxor här nu vet jag var jag ska lägga en extra slant i månaden. Min lilla Adrian är nu hos sin pappa han har ingen resfeber än medans hans mamma oroar ihjäl sig. Tänk han ska vara SÅÅÅ långt borta från mig ändan borta i Spanien, usch!! Men jag längtar tills han kommer hem och berättar allt om resan. Sov gott nu alla vänner. Till slut ett litet brev till en vän..

Jag finns här nu och jag kan vara ditt bollplank när du vill. När humöret sviktar eller känslorna vänds upp och ner så finns jag här. Jag kan inte vara hos dig för du är så långt borta men min telefon får ringa när du vill. Det finns inget viktigare än du just nu! Vilket beslut du än fattar så förstår jag dig. Du kommer känna dig ensam och ledsen men tänk att vi är många runt dig du blir ALDRIG ensam. Det blir en lång resa vännen i ditt liv men jag tänker följa dig hela vägen...

JAG FINNS HÄR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar