tisdag 25 maj 2010

Regn regn och åter regn!

Var tog solen och värmen vägen. I dag har inte varit en bra dag alls för mig. Jag är helt slut och känner att jag snart måste få sova EN hel natt!! Tänk vad underbart att få gå och lägga sig tidigt och inte behöva gå upp en ända gång förrän man själv vill det. De är nog min högsta önskan just nu. På jobbet har det varit väldigt segt och tråkigt i dag. Dålig stämning bland säljarna men vi hade bra siffror dom timmarna jag stod vid coach bordet:) Jag försöker göra mitt bästa och ta in så mycket nytt som möjligt i huvudet för att få så mycket kunskaper som möjligt. Jag känner att jag måste samla kunskaper om alla projekten så att jag kan svara säljarna på ett bra och riktigt sätt. Allt tar sin tid men med lite vilja så går allt. Systemet la ner i en och en halv timme i dag och då tappar både säljarna och vi fokusen. Nya tag i morgon igen och då hoppas vi att allt är som vanligt igen. Micke är i Simrishamn på varv med Karlsö, saknar honom en del. Ska bli kul när han kommer hem så vi får greja här i nya hemmet. Nu ska jag traska ut på trappen med lite kaffe och rökdon. Sköt om er alla!

2 kommentarer:

  1. snart dax för en helg hos mig utan barn och utan något planerat.....bara massa glass, godis och film.......hade varit underbart......antagligen hade vi somnat i soffan.....haha kramiz/Linda

    SvaraRadera
  2. Det hade varit helt underbart!Nina

    SvaraRadera