lördag 8 januari 2011

Jag ser det regnar jag ser det regnar:)

http://www.kingstonka277.se

Nu hoppas jag på GRÄS! Niklas sa i dag: Nina detta är bästa dagen på nya året, vet du varför? Det regnar:) Jag kan inte mer än hålla med för nu är jag trött på snö. I dag har vi gått på stan och handlat lite. Elvira och jag fikade på mc donalds, glass i stora lass. Niklas ville gå själv och Adrian gick med sin kompis Robin. Niklas shoppade en ny volbeat skiva och en ny mobil IGEN!

Adrian som har möss dille köpte ytterligare en ny mössa för 150 spänn! Det är dyrt med barn.
Efter stan hämtade vi två familje pizzor och körde till Kingston och bjöd på mat. Mysigt att sitta i båten och äta:) När vi kom hem har jag suttit med hemsidan som jag gör och det är inte lätt kan jag lova. Men det ska gå med lite envishet för kunskap har jag ingen ha ha. Kolla gärna in den..
I morgon bär det av mot Växjö för bad med grabbarna. Lillan får bli med farmor för nu ska dom få ha oss själva en dag.

Sov gott alla vänner och kommentera gärna i bland tycker ni e dåliga på det;)

2 kommentarer: