torsdag 13 januari 2011

Lite ur veckan..

Denna veckan har varit rörig det har hänt mycket hela tiden och det har varit full fart.. Micke jobbar hela tiden och jag försöker sy i hop tiden med ungarna. Niklas har varit i väg och bakat till klassen hos en kompis.
Jag har varit på överrasknings kalas för Arlinda. Hon trodde att hon bara skulle komma över till Therese på fika men när hon kom dit hoppade vi alla fram och sjöng:) Jag och Jacky hade köpt en orkide, två tavlor, ljus, gardiner och en pläd allt i en lila ton.. Hon blev så glad.





Niklas har haft handbolls träning och p söndag e det match i Karlshamn.



NUUU har den kommit!! Adrians cross.. så nu är han eld och lågor:)




Snälla Roger har varit här och hjälpt oss kapa ved och bära in den. Som tack för all hjälp får han en dator som Micke fixat till honom. Tack än en gång snälla Roger..


Jag har nu Klippt av mig håret.. borta:) Och slingat det i tre färger, spännande men jag måste vänja mig det e lite ovant nu.
Jag kämpar vidare med hemsidan för kingston och det e inte lätt men kul. Jaha detta va väl veckan än så länge och på söndag åker Micke igen 14 dagar. Tjingeling..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar