måndag 31 januari 2011

Helt underbart!!!!

I lördags var jag ju då ute om någon nu missat detta:) Godetid vilken kväll. Det började hemma hos världens bästa Mia. Vi korkade upp redan kl fyra och begav oss till relaxen.. Mia har ju en sådan hemma på tomten och jag är ju inte alls avundsjuk;) Vi badade jacuzzi och kl 19 åkte vi till stan för att gå på dildo party, vilka tror ni hördes mest, hum.. Vi avslutade kvällen på stars and stripes och blev redigt runda under fötterna. Där träffade jag min syssling Anna-karin och där av denna lycka. Vi har växt upp tillsammans och varit betydelse fulla för varandra..något hände och för 3 år sedan bröts kontakten. Jag har lidit tro mig för detta är något som jag mått grymt dåligt över. Jag har sagt många saker i ilska och hon med som vi nu ska reda ut för i botten finns det kärlek! Jag vill bara att hela världen ska veta hur underbart glad, lycklig jag är just nu.
Vi har äntligen funnit varandra och nu släpper jag henne ALDRIG oavsett!
Och dessutom kommer min gubbe hem om någon timme, i natt sover jag gott:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar