tisdag 18 december 2012

Hit och dit:)

Hej alla! Nu har helgen passerat igen. Det blev ju lite ändringar då Nina blev sjuk. Vi åkte till Linda i fredags för att bo hos henne hela helgen. Tyvärr blev även Tilda sjuk:( Det blev en inne helg men det var inte fel det heller. Adrian valde att var hos sin pappa över dagarna så det blev en del körande för mig men det var det värt för deras skull. På söndagen körde vi inom Nina med familj och det är så roligt att träffa dom. Adrian är hemma från skolan för han är också sjuk nu haha.. sjuk sjuk sjuk..
Denna veckan har jag massor att göra det ska bakas handlas och förberedas inför julen. Alla paketer är snart inhandlade har bara några kvar. I morgon kommer Micke hem igen och då blir det full fart framåt med allt som måste fixas. På torsdag begravs älskade faster så den dagen lägger jag undan alla måsten. Kommer bli tungt och jobbigt saknar tanten så mycket. Jag MÅSTE även ta mig till Vissefjärda innan jul och göra lite fint hos mamma och även på Hasslö hos pappa. I dag blir det till att städa här hemma tar gärna i mot kaffe besök hihi.
Trevlig dag vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar