onsdag 12 december 2012

Tungt

Än en gång någon har dött, denna gången min moster. Alltså jag fattar verkligen inte.. Alla bara dör.. Nu helt plötsligt blev det två begravningar att gå på. MEN så är det tyvärr i livet men för mig har det blivit lite väl många dödsfall dom senaste åren. Nu ska jag vända på det och ta fram det positiva i stället i mitt liv:) Jag har hämtat hem min bil i dag tjohooo.. Hoppas hoppas hoppas nu bara att det är ett bra köp jag gjort. I morgon har Elvira lucia firande på dagis. Vi samlas halv fyra ute för det är där firandet ska hållas:) Hämtar Adrian vid skolan och sen sticker vi dit och tittar. På fredag åker vi till Skåne för att hälsa på Nina med fam och sen vidare till Linda och Tilda. Kommer att ha en underbar helg:) Nästa vecka stänger jag in mig så då mina vänner får ni komma till mig för då ska jag inte lämna huset. Då är det dax för bakning till jul och sista jul pysslet ska bli klart. Micke är ute på sjön fram till någon dag innan jul men min hjälpreda Adrian har lovat att hjälpa mig:) Det är tur jag har den ungen hihi. Nu är det dax för tv soffan och bara stänga av alla tankar för en stund. Ha en trevlig kväll och sov gott.

FÅR ÄN EN GÅNG TACKA MIN BROR OCH SYSTER SOM HJÄLPT MIG! VÄLDIGT TACKSAM TACK...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar