fredag 7 december 2012

Vilken jävla vecka!!!

Uschanamej nu är det äntligen fredag och veckan börjar leda mot sitt slut. Denna vecka vill jag bara glömma och lägga bakom mig och aldrig någonsin uppleva igen. Nästa vecka blir MYCKET bättre! Redan på måndag händer det roligheter och på fredag sticker jag!! Då tar jag min väska och sätter mig på tåget och jag ska varken vara mamma eller sambo bara vara JAG!! Har jag tappat mig själv på vägen? Jag tror faktiskt det.. Jag har alltid varit glad positiv och impulsiv. När som hur som och var som har jag bara fått för mig något tokigt och sen har jag bara gjort det. Nu gör jag INGENTING! Nej fan nu blir det skärpning och det är på tiden att det börjar bli lite roligt igen. Jag är fortfarande den där tokiga, knasiga Nina men jag har bara vilat ett tag;)
Denna helgen blir lugn, hela familjen är hemma och jag är faktiskt sugen på lite snöbolls krig!!!  Kanske inte ska dra en boll rakt i huvudet på min son just nu men lite får han tåla he he resten av kroppen är ju inte skadad:) Ha en riktigt bra helg vänner det ska jag ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar