torsdag 12 november 2009

Ledig från jobbet


Oj oj igen:) Vilken dag.
Adrian har fått sitt vaccin i morse kl 09.00. Jag var med honom för att han var lite rädd. Han fixade det riktigt bra och han tyckte inte att det gjorde ont. Nu i kväll är det lite värre, ont i kroppen känner sig sjuk och har ont i armen. Kl 10.00 var vi på läkare besök och kl 11.00 var det röngen. Kl 13.00 var det begravning på Hasslö. Micke och hans mamma åkte ut men jag åkte hem och tog barnen. Nu har jag gjort negerbullar som vi ska mysa på i kväll. Niklas får extra mys för han och Micke är nu på stan och fikar. När jag sa till honom att vi skull göra negerbullar så sa han att så får man inte säga, neger är ett fult ord. Jag förklarade att negrer är färgade människor men är precis som oss. Inget ful med det och negerbullar har alltid hetat negerbullar och ska så heta för mig. Och för den delen betyder svenska kolrot på ett annat språk har jag hört:) Inte är vi sura för det.. Konstigt att allt ska bli så rasistiskt helt plötsligt.
I morgon är det jobb igen så nu är det till att förbereda mat m.m. Sköt om er alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar