söndag 29 november 2009

xbox fixare akut

Adrians xbox har gått sönder vi har bytt hårddisken i den så nu är den tom men hur man får in programvaran igen är frågan? Hur får man dit spelen igen? Finns det någon som vet någon som kan sånt här? Jag fattar ju ingenting när det gäller spel och datorer:) Det måste ju finnas någon människa som är duktig på sådant? Helgen här har varit bra. Vi har en jul pysslad lägenhet och jag känner bara mer och mer att jag inte vill flytta. I går blev en jobbig dag för mig när jag packade upp jul grejerna. Pappas stora tomtar och jul saker. Fy vad hemskt att inte han fick vara med oss nu när det är många barn. Julen har alltid varit speciell för pappa. En riktig tomte och mycket paketer var ett måste om det så bara var så att han slog in gamla saker till sig själv:) OH!! Titta vem har varit så snäll och köpt lång kalsonger till mig, han själv. Han var tvungen att ha MÅNGA paket. Kvällen innan låg han under granen som ett barn och riste på julklapparna. Usch vad tomt! När jag sen hängde upp gardinerna i stora rummet började jag gråta igen, Usch dessa har min mamma sytt. Nej ingen rolig dag känslomässigt men vi hade det dö mysigt. Vi gjorde ju jul godis, julskinka och annat gott. I kväll första advent blir det pepparkakor, glögg, julmust och mys.. Nu väntar middagen på att serveras ugns bakad gädda med pappas recept och potatis. Det är smarrigt det kan ni tro.. Ha en härlig 1 advent och njut av era nära och kära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar