måndag 12 juli 2010

Fy satan i gatan va varmt!

Detta måste ju vara rekord, det är ju helt sjukt va varmt det är ute! Vi hade 32 grader varmt inne på jobbet i kväll. Man kände hur svetten rann på ryggen fastän att man var still, tvi!! Ingen kunde koncentrera sig och alla var helt slut i huvudet. Jag kom hem 21.30 och Micke hade kaffe och mat färdigt, tack snälla du!! Pratade en pytte stund med Linda och sen Therese i telefonen men orkade inga längre samtal, sorry.. Klockan 23.15 hoppade jag i poolen det var mörkt ute så jag hoppade snabbt upp när Micke gick in, e ju lite mörkrädd. Fast jag tror nog att jag mest är rädd för ekoxarna nu. Dom är ju grymt STTOORRRRAA!!



Måste ju vara bland det äckligaste djuret som finns. Nu saknar jag min lille man har inte pratat med honom på länge så jag måste slå honom en signal i morgon. Nu e det natti vänner, sköt om er alla och DRICK vatten ofta och mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar