torsdag 29 juli 2010

Tänker..

Jag funderar mycket nu på hur mitt liv förändrats dom senaste 4 åren. Det har hänt otroligt mycket och nästan allt är positivt. Jag har fått en underbar dotter och en underbar gubbe. Vi har blivit en stor familj, innan var det bara Adrian och jag. Jag har flyttat hem till min hemstad igen fått ett bra jobb och en fast grund att stå på för första gången i mitt liv. Jag har återfått kontakten med några i min släkt och jag mår bra i allmänt.
Mycket har varit jobbigt också i och med att jag mist båda föräldrarna under dessa åren men allt är ljusare nu. Jag tror att man växer av motgångar och jag har gått igenom dom flesta. Jag har blivit frisk förklarad från min cancer nu och allt ser bra ut. I bland funderar jag på när bubblan ska spricka men det kommer den aldrig att få göra. Hum.. LIVET E SKÖNT NU..

Lite tankar från mig och det var allt för i kväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar