onsdag 7 juli 2010

Läser någon bloggen?

Tycker detta börjar bli lite trist nu. Det är sällan någon lämnar kommentarer nu. Har vi bloggare börjat tröttna i allmänt? Det är inte så ofta vi skriver i våra bloggar nu längre. Eller beror det bara på att det är sommar? Vilket fall som helst så är det fullt upp i mitt liv nu. Jag jobbar mycket och länge och har aldrig tid för annat, trist! Men jag visste att det skulle bli så här när jag gav mig in i det och jag trivs faktiskt med det. Det är roligt att ha många bollar i luften men ändå vara den lugna som har sten koll på läget. Börjar faktiskt bli duktig på det :)Just nu jobbar jag 12-21 nästan varje kväll men det är för att Micke har möjligheten att stötta upp just nu. Jag är ingen kvälls människa och har svårt för att koppla av när jag kommer hem men det är bara nu ett tag. Lille man är hos sin pappa en vecka till och jag saknar honom massor just nu. Niklas och Virus e hemma och njuter av bad och sol. Niklas har kompis hemma som sovit över dom blurrade till klockan tolv i natt!! Nu är det dags att förbereda sig inför jobbet.. See you...

2 kommentarer: