fredag 30 juli 2010

Helg..

Äntligen helg igen efter 6 dagars arbete:) Det har gått skit bra på saiten i dag och vi låg överst! Jag skrev en liten notis till alla saiter 2 min innan vi slutade. Vi har ju säljare i Karlshamn, Karlskrona, Växjö, Ronneby, Linköping och Malmö. Alla kontoren kan läsa dessa notiser och i dag skrev jag:

Hum.. Ursäkta om jag stör:) Men jag ville bara fråga en sak, vem är bäst? Ha ha trevlig helg alla säljare och coacher.

Kaxigt! Ha ha. Vi brukar ha tävlingar om vilket kontor som är bäst. Nu är jag i alla fall hemma och har bytt av Micke i dörren, han skulle på sjön. Niklas har hittat två nya kompisar som flyttat in i huset nedanför. Perfekt!! Nu stack dom ut i skogen och det passar bra nu när man är lite off i kontoret:) Denna helgen SKA bli lugn behöver verkligen ladda batterierna. Saknar min lille man och hoppas att han kommer hem snart igen. Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar