lördag 7 augusti 2010

Genom förkylda

Fy tusan vad toa rullar det går. Adrian har varit sjuk 5 dagar och nu har det gått över till oss andra i familjen. Det är värdelöst när man blir förkyld på sommaren för man blir ju aldrig av med det. Veckan har gått bra annars och jag har gjort bra siffror på jobbet och det känns ju skönt. Linda och Tilda har vågat sig hit och i går grillade vi och myste med ungarna. Dom stannar tills i morgon söndag och i dag ska vi se om vi orkar hitta på något. Nu ska jag umgås lite med dom andra och vara lite trevlig



Barnen bygger grill på berget



Linda poserar på berget



och Micke jobbar som vanligt med sina fiske grejer..

1 kommentar:

  1. Synd bara att jag inte hade andra kläder ser ju ut som jag vet inte vad med uppkavlade mjukisbyxor och dina för små skor......fina kort på barnen blev det:)
    Hoppas jag snart kan komma upp igen.....tyckte inte riktigt vi fick spela gin rummy ifred så en helg när vi är barnlediga så ska vi minsann spela.
    Kramiz till dig

    SvaraRadera