lördag 21 augusti 2010

Inte mig själv just nu

Dagarna går och jag har varit hemma från jobbet en vecka utan resultat känns det som.
Jag har fortfarande inte förstått det som hänt och allt går så fort. Vi väntar fortfarande på obduktions svaren men dom har skickats till fel läkare!! Så nu väntar vi på att ska komma rätt och sen till oss. Jag har varit kontakt med en kurator som jag ska träffa. Jag är ju tyvärr en sådan person som går vidare direkt och skakar av mig allt utan att prata med någon. Denna gången kommer jag ingenstans själv. Jag gråter och gråter inte bara för maggan utan nu har väl allt kommit i fatt mig med pappa och mamma också. Jag är så trött och slut psykiskt. Jag orkar ingenting och vill ingenting. Jag funderar på hur jag ska kunna jobba, rätt vad det är så lipar jag igen jag tåler ingenting. Jag stänger inte in mig utan umgås med folk som vanligt och försöker vara glad. Men det är svårt att le när alla lämnat mig. Snart blir det tömning av lägenheten i Bromölla jag vill inte!! Allt är och ser ut som det alltid har gjort. Klarar jag se golvet hon dog på orkar jag ta i sakerna som hon älskat, orkar vi kasta allt vi inte vill ha?? Hur ska vi orka????
Adrian skulle varit hos sin pappa i helgen det var hans helg, ingen har hört av sig. Jag orkar inte ta i det heller nu, han får vara här hemma. I dag har Janne och Marie varit här på fika, trevligt och i kväll kommer Daniel och Nettan och grillar.
Tack Linda Ljungholm för att du stått ut med mitt babblande nu dessa dagar och att du förstod min ilska som min sorg gått över till.
Jag har alltid funderat över dom människor som går och sätter sig vid gravarna och pratar med dom döda. Inget fel på det men jag är inte sådan, eller? Jag åkte ut till pappas grav för några dagar sedan och skällde ut honom efter noter! Hur i helvete sa jag kan ni vara så jävla korkade och lämna mig! Vad håller ni på med egentligen!! Jag var så förbannad att jag skulle kunnat ta sten fan och kastat den i kyrk väggen. Jag gick därifrån med svansen mellan benen. Så nu tillhör väl jag en utav dom som pratar på gravarna för nu måste jag åka ut igen och säga förlåt:)
Undrar du nu om jag är normal? Det gör jag med för tillfället..
På måndag börjar Adrian och Niklas i fjärde klass inte klokt vad tiden går.
Ha en bra lördag alla nu fortsätter jag i min trädgård.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar