fredag 27 augusti 2010

Fredag..

Jag är fortfarande hemma från jobbet, andra veckan nu. Jag vet inte varför detta tog så hårt på mig men jag är helt slut hela tiden. I går kom Therese förbi hon märkte nog på mig att det var stopp. Hon hängde upp min tvätt och sen gick hon in och tömde diskmaskinen. Tack snälla gumman! Jag brukar alltid ha städat och rent här hemma men nu har det varit skitigt överallt och det är inte likt mig. Jag ska ta tag i allt i morgon. På måndag blir det jobb igen oavsett hur jag mår! Niklas är på disco i kväll hemma hos en klass kompis. Det är massor av tjejer som enbart bjudit tre killar i klassen. Gissa om han var nervös! Han har varit sur och tvär hela dagen men det var nog bara som han funderade över kvällen. Han fick nya jeans i går som var skit tuffa och dom har han på sig i kväll och håret var fixat med vax, så fin! Jag ska hämta honom vid tio och göra en intervju:)
Adrian har nu träffat två tjejer som han är kär i och den ena har varit här hemma i kväll vi får se när han tar hem den andre. Våra söta kanin honor som vi köpte växer så det knakar. Dom har fulla aktiviteter i buren med på sättning!! Den ena var för jäklen en hane:) Micke får bygga en ny bur hi hi. Jag blir tokig säger han, ni blir min död!! Nu har jag bloggat färdigt för kvällen..
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar