onsdag 2 februari 2011

Veckan som gått



Min underbara son har fyllt 11 år! Vi firade hans födelsedag här hemma i söndags. Denna gången var det min släkt som kom och det har han ju aldrig varit med om tidigare så det uppskattades.
Min farbror Hasse var här och han är så lik pappa i utseende, sätt och prat. Jag suger verkligen in allt för jag njuter i hans närhet. Min syster Lena, Therese, Marie med familjer var här också:) Så mysigt att få ha dom samlade. Micke var på sjön så nu till helgen får vi ta allt i repris fast med hans släkt. Då firar vi även Micke, Paul, Elvira och mig samtidigt för när vi fyller är Micke på sjön igen.

På måndagen kom Micke hem kl 23- tiden så det var bara till att säga hej och god natt.

Tisdagen var lugn Micke höll sig hemma och klöv lite ved resten var en slappedag.

Onsdagen kl 06.00 ringde Mickes väckar klocka och då var det i väg igen på jobb. Dom 14 dagarna han är hemma jobbar han ju på kingston.

Adrian har varit hemma hela veckan pga feber. Den kom i torsdags förra veckan och har fortsatt till i dag. Hoppas hoppas han är feberfri i morgon..

Så min vecka i korthet VAB :) Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar