tisdag 26 juni 2012

God kväll alla

Tillbaks efter ett litet avbrott. Linda åkte hem och jag blev inlagd på stuts! Fick ligga 3 dagar på infektion och få i mig 1,5 liter antibiotika och en jäkla massa smärt stillande. Tillslut fuskade jag och stoppade dom i väskan för den mängden kan inte vara bra för någon. Midsommar har varit och det var jätte trevligt. Vi firade som vanligt på Ekdala med midsommar stång, 5 kamp och mat:) Detta året var alla barnen hemma och det var hur mysigt som helst att ha dom med. Mickes mamma och sambo, Janne och Linda var också där. Alla stannade över förutom Janne som bor i Nättraby så det blev midsommardags frukost med. Mickes semester är redan slut och vi har inte hunnit göra ett skit. Planerar att åka till Öland vecka 29 och bo hos Linda med fam om dom är hemma. Adrians stödfamilj eller rättare sagt amiljen som tog hand om Adrian när han var liten då jag hade min cancer kommer dit då. Skulle vara så kul att träffa dom igen var ju ett år sedan nu. Dom bor utanför Grebbestad så det är en bit upp. Sen hade jag tänkt ta en runda till relleborg till min vän Jenny och bo där någon natt och hälsa på Adrians fd hund Buster som bor med sin nya familj i Simrishamn. På hem vägen tänkte jag stanna hos Tina med fam och sen vidare upp till Kristianstad till Linda och avsluta med Ramona i Bromölla. 2 härliga rundor att se fram i mot:) Nu är klockan natt och jag ska få Adrian och Oskar i säng och sen en kaffe på balkongen och sen sova. Min bror son kommer snart hem till Sverige måste vara 4 år sen sist jag såg honom han bor i Kina med sin mamma. Nej ni son nu så gott:)

Tänker på en kär vän som opererars i morgon önskar att jag varit där. Hjärtat är aldrig att leka med. Får vänta tills hon ringer i morgon när hon vaknat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar