onsdag 6 juni 2012

I bland är livet underbart!

Eller INTE!! Min bil som det bar var små fel på tyckte jag står här ute nu lagad och fin. Lagningen kostade för mycket så jag hade inte pengar tillräckligt till skatten. Så nu står den där lagad, tvättad och full tankad och väntar på att dens ägare ska bli rik. Att vara utan bil efter 18 år är inget kul. Men jag bor ganska centralt med bra buss förbindelser. MEN bussar till Nättraby är inte lätt. Adrian får byta buss vilket han aldrig gjort tidigare. Elvira får bli hemma från dagis och mina ärende till läkare m.m får bli lite si så där nu. Har gråtit floder fastän att jag vet att jag inte blir rikare för det. Nej det är bara till att stå ut. Så mina älskade vänner jag är här men har svårare för att komma till er nu ett tag. Man ska inte leva på föräldrarna men just nu önskar jag att någon av dom kunde levt.. Lite nere..ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar