måndag 18 juni 2012

God morgon underbara värld!

Lever som en jag vet inte vad just nu. Jag har fått ett svar på knölen i benet. Det är inte cancer men en knöl som jag måste ha uppsikt över så den inte blir mörk runt om och utvecklat något skit. Skönt att det i alla fall var bra. Väntar fortfarande svar på bröstet. Finns två alternativ och inget av dom är bra med det ena är i alla fall bättre:) Min kropp lever sitt eget liv just nu. Har fått något som heter spott körtelstenar, det här gör ont! Ska ringa sjukhuset nu igen var inne i går. Få sse om dom kan operera mig i dag, hoppas det för detta pallar jag inte med!
I lördags kom Linda Lj och vi hat haft det jätte mysigt och bara suttit och pratat. Välbehövligt för oss båda:) Linda och jag hamnade i samma klass när jag började 9:an i Bromölla och efter det gick vi även gymnasiet i samma klass. En gammal underbar vän. Jag tänker inte blogga så mycket mer nu för jag är helt slut men ville ändå in och skriva några rader.
Sen är det så att i dag är det en VIKTIG dag för i dag blir min bästis 35 år! Grattis Linda Pihl på tant dagen:) Det ska vi fira när du kommer!! Kram alla vänner..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar