lördag 14 juli 2012

Sjuk

God morgon eller rättare sagt god förmiddag:) Jag har sovit 10, 5 timmar nu och är tröttare än någonsin. Jag har åkt på en dunder förkylning mitt i sommaren. I går hade jag feber hela dagen men fick bita i hop för alla måsten. Först var det möte i 2 timmar sen ut till Micke och lämna bil barn stolen och sen hade jag lovat att ta Adrian till Hasslö festivalen en runda. Stolen var inte ett måste för Micke klarade sig utan men jag tog den på vägen. Vi träffade Linda och Adelina som var där ute och jag får tacka mina vänner som tar hand om dessa Skåningar dessa dagar:) Vi gick en runda och spanade in folk och jäkla vad många Adrian känner! Stora som små som kom och tog honom i hand. Blev impad:) Han hade en kompis med sig och dom gick en liten runda själva. När vi kom bort till fest bussen där alla Hasslö bor höll till kom kommentaren, bara vänta Adrian här kommer du sitta om några år! NEVER!!! Haha.. Han ska inte bli som sin mamma utan han ska gå på festivaler och lyssna på musiken och dricka vatten:) Alla nöjda och klockan hade passerat nio och vi behövde köpa bröd för att kunna lyxa till med varma mackor. City gross stängt, Maxi stängt, coop stängt fuck! In till stan till city hallen som stänger 23!! Vilken räddning. Hem och fixa mackor, prata med grabbarna lite och sen bums i säng. Elvira sov hos Micke så jag stoppade i öron propparna och jäklar var jag sov! Nu står disken sen i går kväll något jag hatar så den måste jag ta tag i snart när jag fått i mig mitt kaffe. I morgon blir det familje dag alla 5 åker till Karlshamn för att se pojkarna åka på ramperna:) Micke har pratat med Niklas där det kröp fram att mamman och farfarn påverkat till hans sätt mot mig. Han talade om att han älskar mig och det kändes skönt att höra. Nya tag men mer i lägenheten för oss. Jag kan inte ge upp kärleken för barnens skull och faktum är att JAG ÄLSKAR MICKE!!!
Detta handlade mötet om i går. Adrian och jag var hos en psykolog där mycket känslor kom fram och Adrian bara bubblade av åsikter. Ett lyckat samtal men jobbigt känslomässigt för oss båda. Vi kommer fortsätta gå och prata för vi måste få må bra! Ha nu en underbar helg alla jag ska fortsatta kurera mig:) Ps facebook borta 3 dagar och vilken befrielse att inte kolla mobilen, datorn en gång i halv timmen. Tid till annat och det behöver jag:) Puss puss..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar