söndag 8 juli 2012

Vår helg

Vilken underbar helg med många trevliga möten. Fredagen avslutade vi tillsammans med familjen Lindskog i Liatorp. Vi grillade och och Ursula och jag drack  några cider, en av fördelarna med att Micke har körkort. Alltid lika trevligt där uppe i skogen.  Lördagen gick vi en runda på tosia bonnadan i Ronneby
Adrian köpte ännu en ny keps. Jag köpte ny väska och massor av strumpor som vanligt. Vi sprang på Ursula även där så vi tog en runda tillsammans. Det mysiga med att gå så är att man stöter på så mycket folk man känner tex min farbror med fru:) Adrian åkte några karuseller och Elvira fick nys på sockervadd. Kletigt men gott tyckte hon.

Söndagen körde vi till Norreskog som ligger vid Bromölla. Min älskade vän Jenny och hennes gubbe har köpt stuga där annars bor dom utanför Trelleborg. Det har kommit ett nytt litet tillskott i familjen lilla Frida. Elvira var salig en liten bebis som hon önskat sig! Hon tyckte absolut att vi skulle ta henne med oss hem. Fanns två till som gärna höll lill tösen, Adrian och Micke:)  


Vi blev bjudna på kaffe och mys utanför stugan och Andy och Micke fick minnas galenskaper dom upplevt ihop haha.. Stackars Andy vågar aldrig mer umgås med Micke själv.



Japp och så var det denna då:) Handlade bil på vägen också hihi. Lite högre och rymligare än den tidigare och perfekt för mig att sitta med min nacke. Nu är vi i Lyckeby igen och ska snart krypa ner. Adrian ska med Therese och Emil i morgon till Öland och jag ska passa på att städa och göra något med lillan. Sov så sött alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar