söndag 23 september 2012

Söndag

God morgon:) Vaknar kl 07.10 av att Elvira står i dörren och säger KOM! Åhh ville ju få sova.. men men bara till att traska upp. Det skulle börjas bygga med kapplar stavar direkt samtidigt skulle hon ha frukost. Jag vände rumpan till 5 min och då hade hon hällt ut mjölken över hela bordet + golvet! Bara på jävulskap för att hon blev sur på mig! Grrrr.. Nu tycker hon att jag ska klättra upp på vinden och hämta ner allt lego men det får hon allt vänta med tills pappan kommit hem. Ja var är nu han då? Ja vad vet jag:) I går var han i alla fall på fest hos Janne och antagligen ligger han kvar där än. Får väl hämta honom så småning om. I dag blir det party hemma hos Eva kl 16 http://www.blingo.se/. Hennes syster Annica gör så otroligt fina barn kläder och dom ska hon också visa upp där:) Trevligt trevligt.. Flitiga systrar måste jag få säga! Nu på dagen ska jag ta Elvira till någon lekpark har jag lovat. Det är familje dag också i dag men frågan är vad jag ska hitta på med dom. Funderar om jag ska ta Adrian på bio eller något bara han och jag så får Micke göra något med lillan. Ja vi får se. Nu är det i alla fall kaffe dax:)

TREVIG SÖNDAG ALLA! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar