torsdag 13 september 2012

Hej här är jag:)

Jag har faktiskt inte orkat blogga på ett tag men nu kom jag på att det var ju länge sedan sist. Adrian har kommit in i sin nya klass och han trivs bra. Dom har varit på läger i 3 dagar och när han kom hem var han helt slut. I dag var hela klassen i Karlshamn på Kreativum. Det är kul när dom hittar på så mycket saker med eleverna. I lördags var jag faktiskt ute! Det händer ju inte ofta längre men satan vad skoj jag hade det. Ursula och jag var först på för fest i Lyckeby och sen drog vi vidare till Stars vilket som är mitt favorit ställe. Det var inte så mycket folk ute men vi hade skit skoj ändå:) Dessa dagarna har många tankar gått till mina älskade föräldrar och lotsas mamma. Gud vad jag saknar dom! Tex här om dagen bakade jag bröd och min mamma var ju en RIKTIG husmor som bakade och lagade gudomlig mat. Jag minns när jag bodde i Bromölla och mamma var hos mig över en helg. Vi bakade städade garderoberna och bara myste. Min mamma var ju så att det gjorde inget om det låg lite skit på golvet bara skåpen var fina och allt var manglat och vikt riktigt. Hon hade i och för sig aldrig skit på golven heller:) Micke pratar om sitt fiske och båtar och det går inte en dag i hamnen då pappa inte förs på tal. Han kommer hem och berättar för mig och jag tycker att det är kul att höra på alla historier som hänt genom åren. Min älskade Maggan som bara dog utan att jag fick ta farväl.. Usch ja.. Nej i bland känns livet orättvist. Nog om detta.. I dag har jag verkligen stor städat hela huset och det är så skönt när det är klart och det luktar gott överallt. Tänkte möblera om lite men nej det känns okey så som vi har det. Nu är Micke med Elvira och strosar runt på stan Adrian är med Emil på spanska trappan och jag är själv hemma:) I morgon är det fredag och Niklas kommer hem så då är vi alla samlade. Vi får se vad helgen har att ge. En sak vet jag i alla fall, Pilskan åker till Stockholm och jag får önska er härliga dagar! Ja men ni hör ju själva PILSKAN i stor staden ojoj se upp M:) Nu tackar jag för mig och landar i soffan lite innan rörmokaren dyker upp för att fixa vår panna.
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar